29 Ocak 2012 Pazar

The Cranberries ve Nohutlu Pilav (Eski Yazım)

Çocukluğumda birisi yanıma yaklaşıp, kulağıma "Gelecekte bir konserde nohutlu pilav yiyeceksin" şeklinde fısıldasaydı ona büyük olasılıkla "Adamım git işine" ya da "Hadi oradan meczup" gibi tepkiler verirdim fakat işin ilginç tarafı böyle bir fısıldama olmamasına rağmen The Cranberries konserinde nohutlu pilav yedim.Konserden hemen önce yiyecek satışları yapılan bölüme odaklandım ve nohutlu pilav'ın sıra beklemeden alınabildiğini öğrenince hemen satın aldım pilavımı.Dolores O’Riordan şarkılarını seslendirmeye başladığında plastik kaşık yardımıyla pilavımı afiyetle yiyordum.Konserin müzikal keyfini, hazzını orada bulunmayanlara ifade edebilmek, hissettirebilmek oldukça zor.Sadece konserde bulunan ve notalar ruhlarına tek tek işlenen kişiler ancak bunu anlayabilirler.Bugüne kadar gittiğim sekizyüzelli konserde (Daha az olabilir, çok emin değilim) gördüğüm insan profilleri bu konserde de karşıma çıktı; Profil bir : Konsere geliş amacı sadece müzik ve müzikal keyif olan, konserlerde bulunmasını çok istediğim insan tipi Profil iki : Bayan arayan bay, bay arayan bayan (Bay arayan bayanların sayısına "x" dersek bayan arayan bayların sayısı "16 x^2/2!" formülü ile kolayca hesaplanabilir) Profil üç : Konsere nohutlu pilav yemek için gelen insan tipi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder